środa, 30 września 2015

Hello Autumn + Tag


Witam !
Od kilku dni gości u nas jesień. Na dworze zrobiło się o wiele chłodniej, częściej pojawia się też deszcz ...
Można zauważyć już pierwsze kolorowe liście na drzewach.
Najchętniej siedziałam bym w domu pod pierzynką , pijąc 
coś ciepłego ...



1.Co kojarzy Ci się z jesienią?

Ciepłe sweterki ,oraz herbata !

2.Jaki zapach kojarzy Ci się z jesienią?

Zapach deszczu ...

3.Ulubiony napój?

Herbata oraz czekolada z mlekiem :)


4.Ulubiona przekąska?

Czekolada .. najczęściej milka oreo :)

5.Ulubiona pomadka na jesień?

Baby Lips ! :) 

6.Ulubiona część garderoby ?

Swetry i grube skarpetki :) 



Cieszycie się ,że nadeszła jesień ?



4 komentarze:

  1. Tak, uwielbiam stylizacje jesienne ;)
    olivczili.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet o dziwo TAK. Potrzebna jest odmianą, bo gdyby nie ona nudno by było, prawda?

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie 😀
    bajkowoanastypoem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, Ja bardzo się cieszę, że nadeszła jesień to jedna z moich ulubionych pór roku ;)
    http://big-dreams0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też lubie jesienią siedziec w domku :) Już zauważyłam jesienne liście :)

    http://with-ideas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

✔ Dziękuję za miłe komentarze !
✔ Na hejty nie reaguje !
✔ Linki do waszych blogów mile widziane !